Reklama lokalna
reklama

Jaką markę będzie miał Gostyń?

Opublikowano:
Autor:

 Jaką markę będzie miał Gostyń? - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości

Jak poinformował gostyński magistrat, Gostyń będzie miał długofalową strategię promocji. Gmina podpisała umowę na opracowanie dokumentu z warszawską firmą Brand Nature Access. W skrócie mówiąc, ma powstać dokument, który wskaże urzędnikom główne kierunki w realizacji działań promocyjnych do roku 2020. Gostyń ma mieć markę, która będzie rozpoznawalna. Trzeba będzie ją jednak wypromować, na co potrzeba kolejnych budżetowych pieniędzy. Dlaczego zadanie zlecono firmie zewnętrznej, za 52 000 zł, a nie wydziałowi promocji, który liczy aktualnie pięciu pracowników? Co na to opozycja? O tym w najnowszym numerze "Życia". (iza) foto. Urząd Miejski Gostyń

 

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE