Zleży ci na profesjonalnej obsłudze klienta? Chcesz zwiększyć sprzedaż swoich produktów i sprawić, aby klienci chętnie do ciebie wracali? Jeśli tak, to szkolenie jest właśnie dla ciebie. „Jakość obsługi klienta” to warsztaty organizowane przez Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości Powiatu Gostyńskiego przeznaczone dla osób chcących polepszać swoją relację z obecnymi i przyszłymi nabywcami. Podczas spotkania będzie można się dowiedzieć jak zbadać potrzeby klienta i w jaki sposób prawidłowo się z nim komunikować, a także w jaki sposób reagować na zarzuty. Bezpłatne szkolenie odbędzie się 28 maja w godzinach od 9.00 do 15.00 w sali szkoleniowej stowarzyszenia przy ulicy 1 Maja 13/3. Miejsca można rezerwować pod numerami telefonu: 65 572 07 54 lub 537 007 087 do 24 maja do godziny 15.30. Zgłoszenie można również potwierdzić drogą mailową na adres: gospodarka@gostyn.pl. W tym celu należy przesłać wypełniony formularz zgłoszeniowy, który dostępny jest na stronie internetowej stowarzyszenia www.gospodarka.gostyn.pl. (gabi)
Dobry kontakt z klientem to podstawa
Opublikowano:
Autor: Redakcja
Przeczytaj również:
Wiadomości
Polecane artykuły:
wróć na stronę główną
ZALOGUJ SIĘ
Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM
e-mail
hasło
Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE