reklama

UWAGA! Dwa miejsca pracy w jednym... MGOK-u w Borku Wielkopolskim. Oferują kawałek półki w szafce, pracę ogrodnika, kulturysty i... wolne poniedziałki

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: plakat MGOK Borek Wlkp.

UWAGA! Dwa miejsca pracy w jednym... MGOK-u w Borku Wielkopolskim. Oferują kawałek półki w szafce, pracę ogrodnika, kulturysty i... wolne poniedziałki - Zdjęcie główne

foto plakat MGOK Borek Wlkp.

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

KulturaOsoby kreatywne, z wyobraźnią i pasją, cechujące się otwartością, lubiące ludzi oraz gotowe na przygody znajdą pracę w Miejsko-Gminnym Ośrodku Kultury w Borku Wielkopolskim. Instytucja poszukuje instruktorów oraz animatorów. - Jeśli widzisz więcej, czujesz bardziej, umiesz w kreatywność, masz poczucie humoru oraz otwartą głowę - zapraszamy do naszego świata - zachęca załoga, która już pracuje w MGOK Team w Borku.
reklama

Po zmianach personalnych i organizacyjnych (nowy dyrektor, instruktorka zajęć plastycznych znalazła pracę w innym miejscu) w ośrodku kultury w Borku Wielkopolskim poszukiwane są osoby, które zostaną serdecznie przyjęte w MGOK Team. 

Kandydat na nowego dyrektora został wybrany w wyniku konkursu w połowie stycznia [PISALIŚMY O TYM TUTAJ].

Następnie burmistrz Borku Wielkopolskiego, wydając odpowiednie zarządzenie, powołał Michała Kaczmarka na stanowisko dyrektora Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Borku Wielkopolskim. Kontrakt obowiązuje przez 3 lata (nawet jeden dzień dłużej) - od 1 marca do 29 lutego 2028 roku (bo to rok przestępny).

reklama

- Zgodnie z ustaleniami z burmistrzem pracę rozpocznę od początku marca. Jestem też w stałym kontakcie z pracownikami M-GOK, poznałem już cały zespół. Wspólnie ustalamy plan działania na najbliższe miesiące, ponieważ taką pomoc zadeklarowałem już w czasie konkursu na stanowisko dyrektora. Rozmowy z kandydatami na pracowników odbędą się na początku marca i oczywiście wezmę w nich udział - zapewnia Michał Kaczmarek, dyrektor ośrodka kultury w Borku Wielkopolskim.

Tymczasem w instytucji kultury trwa rekrutacja zarówno na pracownika etatowego, jak i dla osób, które chciałyby prowadzić własne zajęcia albo mają pasję, którą chcą się podzielić z mieszkańcami Borku przy pomocy M-GOK-u. Co WAŻNE! Oferty przyjmowane są odpowiednio do 24 i 28 lutego - szczegóły w dalszej części artykułu.

reklama

Załoga jest szczera w „przyciąganiu współpracowników”:

- Nie mamy ekspresu do kawy, internet czasem niedomaga, majówki, świątki piątki i popołudnia w pracy, mikrobiuro do podziału na trzech... Jeśli nadal to czytasz - być może szukamy właśnie ciebie!

Organizator, instruktor... czyli człowiek orkiestra! - termin przyjmowania dokumentów - 24 lutego

Po pierwsze - poszukiwany jest specjalista ds. organizacyjnych, który jednocześnie będzie instruktorem. Ale to nie wszystko. Jak podaje ośrodek kultury w ogłoszeniu, nowy pracownik może stać się też ogrodnikiem, kulturystą, czarodziejem.

- Jeśli widzisz więcej, czujesz bardziej, umiesz w kreatywność, masz poczucie humoru oraz otwartą głowę - zapraszamy do naszego świata, w którym tak jak my staniesz się: ogrodnikiem - będziesz siać kulturę i z dumą patrzeć jak pięknie rozkwita. Kulturystą - zawalczysz z przeciwnościami losu, magikiem - nauczysz się wyczarowywać coś z niczego. Zostaniesz człowiekiem orkiestrą - zapewnia załoga MGOK team w ogłoszeniu.

reklama

Dlaczego warto do nich dołączyć?

- Przekonaj się, że zwykła parzona kawa - nawet zimna - w dobrym towarzystwie jest lepsza niż latte i inne kapucziny, a wolny poniedziałek po weekendzie w pracy smakuje wybornie. Najlepsze zostawiliśmy na koniec - prócz własnego biurka otrzymasz 1/3 półki w szafie oraz miejsce parkingowe jeśli dasz radę być w pracy przed nami - mówią pracownicy MGOK. 

Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie organizacja wydarzeń kulturalnych, prowadzenie oraz koordynacja zajęć w M-GOK Borek Wlkp., tworzenie i aktualizacja grafiku zespołu oraz aktywny udział w projektach realizowanych przez instytucję.

Oto główne obowiązki specjalisty ds. organizacyjnych/instruktora - nie przerażajcie się, to tylko w teorii tak wygląda, w praktyce jest... ciekawiej:

reklama

  • realizacja wydarzeń kulturalnych i edukacyjnych realizowanych przez M-GOK Borek Wlkp.
  • prowadzenie autorskich zajęć artystycznych;
  • współpraca z instruktorami zewnętrznymi prowadzącymi zajęcia w Instytucji;
  • udział w przygotowaniu, realizacji i rozliczeniu wniosków o dofinansowanie projektów realizowanych ze środków zewnętrznych;
  • administrowanie korespondencją i dokumentacją zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi zasadami M-GOK Borek Wlkp.;
  • współpraca z zespołem w zakresie planowania realizacji wydarzeń, opracowanie krótko  i długoterminowych planów pracy; • współpraca z wykonawcami, artystami, sponsorami, partnerami oraz innymi jednostkami  w trakcie realizowania wydarzeń;
  • generowanie kreatywnych pomysłów i inicjowanie nowych form działań kulturalnych;
 

- A że jesteśmy niewielkim zespołem to w zakresie obowiązków znajdzie się też „wszystkoogarnianie” zgodnie z bieżącymi potrzebami - zapewnia załoga MGOK Team.

Od kandydatów oczekuje się poczucia humoru, bujnej wyobraźni, kreatywności i pomysłowości w projektowaniu oferty kulturalnej, ale też sumienności i gotowości do pracy w godzinach popołudniowo-wieczornych a także w weekendy. Jeśli chodzi o wykształcenie - poszukiwane są osoby z wykształceniem minimum średnim - mile widziane wykształcenie w kierunkach artystycznych lub związanych z zarządzaniem kulturą. Poza tym:

  • otwartości na współpracę z mieszkańcami;
  • znajomości przemian zachodzących w kulturze i aktualnych trendów;
  • sumienności, umiejętności precyzyjnego redagowania dokumentów i umiejętności organizowania pracy przy zachowaniu wymaganych terminów;
  • otwartości na komunikację w zespole;
  • znajomości pakietu MS Office;
  • mile widziane, ale nie konieczne (nauczą, jeśli będzie trzeba) doświadczenie w pozyskiwaniu środków zewnętrznych;
  • praktyczna umiejętność tworzenia dokumentów projektowych;

Oferta dla chętnych też jest ciekawa... np. "śliwkowe poniedziałki"

Nowy pracownik zatrudniony zostanie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze.

Co z wynagrodzeniem miesięcznym?  To ma się kształtować na poziomie płacy minimalnej + dodatek stażowy (ostateczna kwota zostanie ustalona w zależności od doświadczenia i kwalifikacji).

Dodatkowo MGOK Borek Wlkp. oferuje:

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w zespole odpowiedzialnym za tworzenie oferty kulturalnej instytucji;
  • swobodę działań w zakresie realizacji powierzonych zadań;
  • możliwość dołączenia do zespołu, przed którym mnóstwo nowych wyzwań;
  • możliwość rozwoju zawodowego, nauki i szkoleń;
  • „śliwkowe poniedziałki…"

Pilnie poszukiwany instruktor zajęć i sekcji z głową pełną pomysłów do współpracy - CV przyjmowane do 28 lutego

Po drugie MGOK w Borku Wlkp. ogłasza nabór na pomysłowych instruktorów zajęć, animatorów i sekcji realizowanych w instytucji. To również zajęcia dla ludzi z pasją, z duszą artysty.

- Masz pomysł na własne warsztaty lub zajęcia? Umiesz robić ciekawe i niepowtarzalne rzeczy? Chcesz dzielić swoje artystyczne pasje z innymi? Szukasz przyjaznego miejsca, w którym możesz to robić? Mamy dla ciebie propozycję! Zróbmy to WSPÓLNIE - zaprasza załoga MGOK Team w Borku. 


Kto jest zainteresowany pracą może tańczyć, śpiewać, gotować, recytować, biegać, skakać, latać, pływać. Poza tym pleść, szydełkować, malować, rysować i opowiadać o podróżach.

- Możesz też robić mnóstwo innych rzeczy, o których nawet nie mamy pojęcia, że istnieją. Obiecujemy, że przyjrzymy się każdemu z pomysłów i postaramy się je zrealizować razem w M-GOK - zachęca kandydatów ośrodek kultury w swojej ofercie. 

Złóż aplikację i zaskocz "kulturalną komisję rekrutacyjną"

W ramach naboru można przesyłać oferty lub pomysł na zajęcia. Mogą być to zarówno zajęcia cykliczne jak i jednorazowe warsztaty. Forma prezentacji jest dowolna, najważniejsze, żeby zaskoczyć zespół MGOK, poszukujący współpracowników gotowych do realizowania się w świecie kulturalnym gminy (i nie tylko). 

Dyrekcja skontaktuje się z wybranymi autorami, by indywidualnie omówić możliwości i warunki współpracy.

Gdzie zainteresowani etatem i współpracą dostarczają dokumenty (z pomysłem przygotowane)?

 Aplikacje w jednym i drugim naborze należy przesłać na adres mailowy: biuro@mgok.borekwlkp.pl lub dostarczyć osobiście do siedziby MGOK w Borku Wielkopolskim (ul. Powstańców Wlkp. 4).  

Jeśli chodzi o specjalistę ds. organizacyjnych termin wyznaczono na 24 lutego. Wymagane jest CV oraz list motywacyjny. W tytule wiadomości należy wpisać SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNYCH/INSTRUKTOR. Mile widziana kreatywność w przygotowaniu dokumentów! 

Oferty w sprawie współpracy w charakterze instruktora zajęć z pasją, należy przesłać do 28 lutego na wyżej wymieniony adres mailowy lub dostarczyć osobiście do MGOK w Borku.  

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama
logo