reklama

Rise Against Hunger 2025 w Kraft Heinz Pudliszki. Tym razem pracownicy, samorządowcy i proboszcz pakowali posiłki

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Bogdan Bujak

Rise Against Hunger 2025 w Kraft Heinz Pudliszki. Tym razem pracownicy, samorządowcy i proboszcz pakowali posiłki - Zdjęcie główne
Zobacz
galerię
58
zdjęć

foto Bogdan Bujak

reklama
Udostępnij na:
Facebook
KategoriaNa pełnych obrotach od wczesnych godzin porannych w piątek, 7 listopada 2025 roku pracownicy, samorządowcy, a nawet sam proboszcz miejscowej parafii pakowali posiłki dla potrzebujących dzieci w ramach kolejnej akcji Rise Against Hunger zorganizowanej w zakładzie Kraft Heinz Pudliszki. - Myślę, że Stanisław Fenrych byłby z nas dumny, że nie tylko wspieramy lokalną społeczność, ale chcemy także wesprzeć biedniejszych w krajach „trochę” dalej od Pudliszek - mówił dyrektor operacyjny Wojciech Roesler pod odsłoniętym tego dnia muralem poświęconym znanemu społecznikowi i założycielowi firmy Pudliszki.
reklama
reklama

Ryż, soczewica, soja i witaminy - podobnie, jak w poprzednich latach to główne składniki posiłków, które w trakcie dwóch zmian pracownicy zakładu Kraft Heinz Pudliszki wspólnie z samorządowcami i urzędnikami z terenu gminy Krobia oraz Starostwa Powiatowego w Gostyniu skrzętnie pakowali w ramach polskiej odsłony tegorocznego Packathonu, inicjatywy amerykańskiego koncernu spożywczego prowadzonej we współpracy z Rise Against Hunger.

W tym roku do pakujących dołączył ksiądz Piotr Twardy, proboszcz parafii pod wezwaniem Matki Boskiej Częstochowskiej w Pudliszkach.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU POD GRAFIKĄ  - KLIKNIJ ZDJĘCIE, żeby PRZECZYTAĆ FOTOREPORTAŻ

Jedzenie nie trafia do domów, ale do szkół. Tym sposobem rodzice chętniej edukują dzieci

Cel: podczas kilku godzinnej akcji spakować 78 tysięcy posiłków w ponad 390 kartonach po 36 saszetek w każdym, czyli równowartość 216 ciepłych posiłków dla jednego dziecka w Zimbabwe przez cały rok.

- Dzisiaj tak naprawdę problemem nie jest brak jedzenia, lecz jego zła dystrybucja. Jest wiele krajów, także Polska, gdzie jedzenie jest regularnie wyrzucane do kosza. My staramy się nie tylko pomóc dzieciom z biedniejszych krajów poprzez zapewnienie im żywności, ale także dostęp do edukacji i możliwość zmiany rzeczywistości w swoim kraju. Dlatego współpracując kolejny rok z organizację Rise Against Hunger dostarczamy jedzenia nie do domów, ale właśnie do szkół - tłumaczy Wojciech Roesler, dyrektor operacyjny zakładu Kraft Heinz Pudliszki.

reklama

Dlaczego amerykański koncern spożywczy wraz z organizacją humanitarną przyjęły taki model dystrybuowania żywności?

- Gdyż wtedy dla rodziny jest to dodatkowy impuls, jest zainteresowana, żeby dziecko poszło do szkoły, gdyż tam czeka na niego coś ciepłego - dodaje osoba zarządzająca pudliszkowskim zakładem. 

Teraz Stanisław Fenrych będzie codziennie na nich spoglądał

Tegorocznej edycji Rise Against Hunger w zakładzie Kraft Heinz Pudliszki towarzyszył inny wyjątkowy moment idealnie wpisujący się w działalność charytatywną firmy - odsłonięcie muralu upamiętniającego założyciela i twórcę marki Pudliszki, Stanisława Fenrycha, jednocześnie społecznika znanego z troski o dobro swoich pracowników i innych ludzi.

reklama

- Myślę, że Stanisław Fenrych byłby z nas dumny, że nie tylko wspieramy lokalną społeczność, ale chcemy również pomóc biedniejszym krajom, „trochę” dalej od Pudliszek - podsumowa W. Roesler.

Jak stwierdza dyrektor, jest jeszcze dużo miejsca na zakładowej ścianie, aby w przyszłości "domalowywać" kolejne fragmenty muralu będące widocznym dowodem kontynuowana chlubnej działalności zakładu na rzecz innych od początków marki Pudliszki w 1920 roku.

Rozwiń

KLIKNIJ ZDJĘCIE, żeby PRZECZYTAĆ ARTYKUŁ

 

WRÓĆ DO ARTYKUŁU
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
logo