Powiat gostyński jeszcze w 2022 roku ogłosił nabór na stanowisko urzędnicze w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności. Już wtedy było wiadomo, że na emeryturę ma zamiar przejść dwóch pracowników zespołu – w tym przewodnicząca Małgorzata Wozik. W wyniku rekrutacji nową urzędniczką została Monika Ziółkowska, która pracę rozpoczęła 1 marca 2023 roku.
Monika Ziółkowska ukończyła studia magisterskie na wydziale prawa i administracji, na kierunku administracja na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Swoją edukację kontynuowała na studiach podyplomowych, na Wydziale Społeczno-Ekonomicznym Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa w Poznaniu. Tam ukończyła kierunek zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy.
W przebiegu pracy zawodowej ma już doświadczenie samorządowe. Była stażystką w Wydziale Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Gostyniu, przez rok pracowała również w tym wydziale na stanowisku urzędniczym. Następnie swój rozwój zawodowy związała z pracą poza urzędem. Na początku 2023 r. wygrała konkurs na stanowisko w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności.
Prywatnie nowa urzędniczka jest mężatką i mamą dwójki dzieci.
Po zmianach kadrowych w urzędzie, funkcję przewodniczącej zespołu ds. orzekania o niepełnosprawności pełni Magdalena Zawieja, radca prawny Starostwa Powiatowego w Gostyniu.
TUTAJ pisaliśmy o zmianach w wydziale komunikacji i nowej kierowniczce resortu ds. komunikacji - KLIK
O zmianach w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gostyniu i nowej osobie na stanowisku zastępcy - PRZECZYTACIE TUTAJ
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.