Reklama lokalna
reklama

Tym razem „Pudliszki” wiceliderem

Opublikowano:
Autor:

Tym razem „Pudliszki” wiceliderem - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości

- „Pudliszki” to tak naprawdę jedna z najsilniejszych i najbardziej kochanych marek na rynku spożywczym. O tym wiadomo już od ponad 90 lat - mówi Katarzyna Gospodarek, rzecznik prasowy HJ Heinz Polska SA - amerykańskiego koncernu, właściciela pudliszkowskiego zakładu. Ta znana marka z powiatu gostyńskiego w tym roku zajęła drugie miejsce, w niezależnym rankingu najcenniejszych polskich marek produktów żywnościowych, opublikowanym przez dziennik „Rzeczpospolita”. „Pudliszki” przodowały w tym zestawieniu przed dwa poprzednie lata. - To jest marka obecna chyba w każdym polskim domu, u każdej polskiej gospodyni. O tym decyduje fakt, że „Pudliszki” bardzo dbają o jakość produktów. U nas zawsze ta jakość była najwyższa, co gwarantuje wspaniały smak potraw, przygotowywanych dzięki produktom „Pudliszki” - zapewnia Katarzyna Gospodarek z koncernu HJ Heinz, właściciela marki. W porównaniu z ubiegłorocznym zestawieniem, wśród marek produktów żywnościowych, na lidera z 13 pozycji awansowała marka „Winiary”. - Grono ekspertów, przygotowujących zestawienia dla „Rzeczpospolitej”, ocenia tylko polskie marki. Od paru lat byliśmy bardzo wysoko, więc szczerze mówiąc, liczyliśmy że nadal się utrzymamy na pozycji lidera - przyznaje Katarzyna Gospodarek. Zauważa inny bardzo ważny fakt - „Pudliszki” utrzymały się w pierwszej trójce najmocniejszych marek na rynku - zajmują III miejsce w rankingu „Najsilniejsze Marki 2011”. Więcej w bieżącym wydaniu "Życia"(AgFa)

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE