Brak możliwości awansu zawodowego, zbyt dużo stanowisk samodzielnych oraz bardzo szeroko rozbudowany wydział ochrony środowiska – taka organizacja pracy w urzędzie miejskim nie podobała się burmistrzowi Borku Markowi Rożkowi.
W związku z tym postanowił wprowadzić reorganizację w magistracie. Powołał między innymi dwa nowe referaty i – korzystając z zasobu pracowniczego - obsadził kierownicze stanowiska. O zmianach poinformował na ostatniej sesji rady miejskiej, 9 lutego. Jednym z nowych referatów boreckiego urzędu miejskiego jest referat inwestycji i rozwoju gminy, a jego kierownikiem została Joanna Krajewska. Drugi związany jest z organizacją, promocją i oświatą. Szefem tego referatu została Alicja Łopatka. - Ma to na celu usprawnienie funkcjonowania urzędu, a jako kierownik mam prawo tak dostosować sobie pracę magistratu, aby sprawnie funkcjonował, aby było mi wygodnie – mówi burmistrz Rożek.
Zmiany reorganizacyjne w ratuszu wprowadza głównie ze względu na fakt, że w urzędzie funkcjonowały samodzielne stanowiska. Zdaniem boreckiego włodarza powinny być referaty. - Był finansowy, bardzo szeroko rozbudowany referat związany z ochroną środowiska – zdecydowanie za bardzo i dlatego zdecydowałem się na reorganizację i większe usprawnienie pracy urzędu – tłumaczy Marek Rożek.
Więcej dowiesz się w bieżącym numerze „Życia Gostynia”