Także w tym roku kontynuowany jest program usuwania wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych z terenu powiatu gostyńskiego. - Osoby fizyczne mieszkające na terenie gminy Gostyń, o ile są właścicielami nieruchomości, mogą ubiegać się o dofinansowanie usunięcia wyrobów zawierających azbest. Otrzymanie wsparcia zależy od spełnienia kilku warunków oraz od złożenia pisemnego wniosku - mówi Donata Nawrocka, inspektor ds. ochrony środowiska w gostyńskim magistracie. W tym roku dofinansowanie obejmie 100% kosztów demontażu, transportu i unieszkodliwienia wyrobów azbestowych. Pieniądze uzyskane na ten cel nie pokrywają zakupu i montażu nowych pokryć dachowych. Firma, która zajmie się usuwaniem niebezpiecznej substancji zostanie wybrana w przetargu przez samorząd powiatowy. - Aby uzyskać dofinansowanie, właściciel nieruchomości posiadającej elementy azbestowe, musi złożyć wniosek o odebranie i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest - informuje Donata Nawrocka. Formularz dostępnym jest w Wydziale Rozwoju i Inwestycji Urzędu Miejskiego w Gostyniu (ul. Wrocławska 256, parter, pokój nr 4), w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Wrocławskiej 256, w punkcie informacyjnym w ratuszu lub na stronie internetowej urzędu. (iza)
Pieniądze na azbest
Opublikowano:
Autor: Redakcja
Przeczytaj również:
Wiadomości
Polecane artykuły:
wróć na stronę główną
ZALOGUJ SIĘ
Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM
e-mail
hasło
Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE
Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ