Burmistrz Gostynia kilka tygodni temu ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. komunikacji społecznej i promocji. Kandydaci mieli czas do 30 marca, by złożyć w urzędzie komplet wymaganych dokumentów. - Wpłynęło 18 ofert. Obecnie trwa weryfikacja złożonych dokumentów - informuje sekretarz gminy Gostyń Renata Ignasiak. Od kandydatów wymagano wyższego wykształcenia, a także doświadczenia w pracy w samorządzie, branży medialnej lub marketingowej. Chętni do pracy na stanowisku ds. komunikacji społecznej i promocji powinni wykazać się znajomością m.in. ustawy o samorządzie gminnym, o dostępie do informacji publicznej, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych i ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Osoba pracująca na wolnym stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za prowadzenie polityki informacyjnej, współpracę z organizacjami pozarządowymi, budowanie pozytywnego wizerunku gminy i marki Gostyń.
Czytaj także: Kolejna szansa na zatrudnienie