Jest tam jednym z mówców – obok przedstawicieli największych światowych firm - Google, Microsoft, Allegro, Mastercard, Volkswagen czy takich nazwisk jak - Hillary Clinton czy Anna Lewandowska.
Co to jest Impact 21?
Impact 21 – to jedno z ważniejszych wydarzeń o charakterze technologiczno-gospodarczym na mapie Europy. To na konferencji Impact21 dochodzi do wymiany poglądów i do debat, które prowadzone są przez przedstawicieli świata biznesu, polityki, nauki i nowoczesnych technologii. Eksperckie grono daje szansę na ustalenie i wypracowanie rozwiązań mających wpływ na rozwój szeroko pojętej gospodarki.
Piotr Piotrowicz wśród ekspertów na Impact 21
Przyszłość tworzymy już dziś. I właśnie dzieje się to na niezwykle prestiżowej konferencji „Impact 21” w Poznaniu na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. O wyzwaniach współczesności dyskutuje wielu znamienitych ekspertów z kraju i z zagranicy – z różnych dziedzin.Wśród ponad czterystu niebanalnych mówców są - Hillary Clinton - była sekretarz stanu USA, Mateusz Morawiecki – premier polskiego rządu, prof. Lidia Morawska - współpracowniczka i doradczyni Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), Anna Lewandowska, mistrzyni świata, trenerka, sportsmenka oraz Piotr Piotrowicz – prezes Stowarzyszenia Prasy Lokalnej, prezes Południowej Oficyny Wydawniczej – wydawca tygodników lokalnych, portali internetowych i miesięcznika branżowego dla sektora gospodarki rolnej.
W gronie dyskutantów nie zabraknie również przedstawicieli największych światowych firm - Google, Microsoft, Mastercard, EY czy IKEA.
O czym menedżerowie będą dyskutować podczas Impact 21?
Eksperci – podczas konferencji Impact 21 – będą uważnie spoglądać w przyszłość i o niej właśnie dyskutować. Poruszą takie ważne zagadnienia jak – mobilność, zielona ekonomia, rozwój cyfrowych technologii.Będą rozmawiać o zdrowiu oraz o wzmacnianiu pozycji kobiet w życiu publicznym. Będą dociekać naszej przyszłości – która naznaczona będzie sztuczną inteligencją czy e-mobilnością. Spróbują też odpowiedzieć na pytanie - czy Covid-19 był impulsem potrzebnym do zmuszenia firm do walki z fałszywymi wiadomościami.
Będą zastanawiać się – jak zwalczać uprzedzenia i dyskryminację ze względu na płeć, jak wyeliminować nieefektywne wydatki na zdrowie na świecie czy jak inwestować w zrównoważony rozwój.
O czym na Impact 21 będzie mówił Piotr Piotrowicz?
Piotr Piotrowicz – prezes Stowarzyszenia Prasy Lokalnej, prezes Południowej Oficyny Wydawniczej – wydawca tygodników lokalnych, portali internetowych i miesięcznika branżowego dla sektora gospodarki rolnej jest jednym z prelegentów na Impact 21.Właśnie dziś - w czwartek – 28 października – zabierze głos w ramach obszaru tematycznego „Media i Marketing Insight”. Piotr Piotrowicz weźmie udział w panelu „Perspektywy rozwoju mediów lokalnych w globalnej gospodarce cyfrowej”.
- Media lokalne stoją dziś prze wieloma wyzwaniami. Internet na pewno daje im szansę na rozwój. Nie możemy jednak pomijać zagrożeń, z którymi przychodzi nam się borykać. Jedno jest pewne – to media lokalne są najbliżej czytelników. I tego nie wolno nam ani zapomnieć, ani zatracić - mówi Piotr Piotrowicz, prezes Stowarzyszenia Prasy Lokalnej oraz prezes Południowej Oficyny Wydawniczej w Jarocinie.
Razem z Piotrem Piotrowiczem w debacie „Perspektywy rozwoju mediów lokalnych w globalnej gospodarce cyfrowej” wezmą udział Marcin Olender z Google oraz Jakub Kralka – bezprawnik.pl.