Reklama lokalna
reklama

Zaskoczeni klienci znaleźli rozwiązanie?

Opublikowano:
Autor:

Zaskoczeni klienci znaleźli rozwiązanie? - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Kultura

Gostyński Lidl po remoncie czeka na klientów. Te osoby, które zdecydują się na zakupy w markecie, położonym w centrum miasta, zauważą zaistniałe zmiany jeszcze zanim wejdą do środka sklepu. I niekoniecznie muszą być z nich zadowoleni. Parking przed marketem, po remoncie, jest mniejszy o kilkanaście miejsc. Pojawiły się tam też 2 parkometry. Za miejsca postojowe przed Lidlem od 12 sierpnia trzeba zapłacić.

Dla robiących zakupy w markecie pierwsza godzina jest gratis. Uznano, że ten czas powinien wystarczyć na zadowalające zaopatrzenie się w sklepie. Za kolejną godzinę postoju należy już zapłacić 5 zł.

- Tego wcześniej nie było, ale borykaliśmy się z pewnym problemem, szczególnie po wprowadzeniu opłat w strefie parkowania w mieście. Otóż nasz parking był wykorzystywany nie tylko przez klientów marketu Lidl, ale przez wiele osób, które niekoniecznie robiły zakupy w sklepie. Pozostawiano auta nawet na cały dzień – wyjaśnia zmianę Rafa Grek. - Ważne jest to, aby klient podszedł do maszyny i wydrukował bilet. Jeśli ktoś, jakaś osoba ma zamiar pozostawić auto na dłużej, może to zrobić, uiszczając odpowiednią opłatę – dodaje.

Już dziś, po kilku dniach od ponownego otwarcia sklepu spożywczo-przemysłowego (po przebudowie), można zauważyć, że „stali parkujący” (niekonieczne kupujący) zajmują teraz miejsca parkingowe przy pobliskim markecie ze sprzętem RTV i AGD.

Więcej w bieżącym numerze "Życia Gostynia"

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE