Reklama lokalna
reklama

Przepraszają klientów, że nie naprawiali na bieżąco

Opublikowano:
Autor:

Przepraszają klientów, że nie naprawiali na bieżąco - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Kultura

Z wielu źródeł płynęły głosy niezadowolenia, dotyczące niebezpiecznie pochylonych słupów telekomunikacyjnych w kilku miejscowościach w gminie Pogorzela.

 

O pilną interwencję dostawcy usług prosili mieszkańcy Gumienic. Zaniepokojeni, zgłosili się o pomoc także do pracowników urzędu miejskiego. - W niedzielę, 13 sierpnia, zgłosiłem to telefonicznie, a kilka dni później napisałem pismo, które pan burmistrz podpisał. Dołączyliśmy zdjęcia i wysłałem za zwrotnym potwierdzeniem do siedziby Orange w Skierniewicach i odebrali to, proszę państwa, 21 sierpnia – wyjaśnił Jerzy Hejduk, sekretarz gminy. 

Nic nie pomogły pisma i telefony od mieszkańców i pracowników urzędu.

Jak się dowiedzieliśmy od mieszkańców, dzień po telefonie, który wykonaliśmy do przedstawiciela firmy Orange Polska, na miejscu szkód zjawili się pracownicy, którzy usunęli awarie. We wtorek, 5 września, otrzymaliśmy natomiast odpowiedzi na nasze pytania, skierowane do biura prasowego Orange Polska.

- Po sierpniowych nawałnicach w całym województwie wielkopolskim odnotowaliśmy bardzo dużo uszkodzeń i awarii naszej infrastruktury. Dotyczy to również pow. gostyńskiego i samej gminy Pogorzela. Część prac naprawczych została wykonana pod koniec ubiegłego tygodnia. Resztę planujemy zrealizować do 6-09-2017 r. Za wszystkie utrudnienia bardzo przepraszamy naszych klientów (...). Z poważaniem, biuro prasowe Orange Polska.
 

Więcej w bieżącym Życiu Gostynia.

 

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE