reklama
reklama

Wkrótce otwarcie nowego marketu w Gostyniu. Wiemy, co się zmieni

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Agata Fajczyk

Wkrótce otwarcie nowego marketu w Gostyniu. Wiemy, co się zmieni - Zdjęcie główne

Gostyń. 14 października otwarcie marketu Netto przy ul. Leszczyńskiej w Gostyniu | foto Agata Fajczyk

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Zmienił się obiekt przy ul. Leszczyńskiej w Gostyniu. Byliśmy przyzwyczajeni do barw niebiesko czerwonych, na budynku widniał szyld sieci Tesco. Teraz to się zmieniło. Wkrótce otwarty zostanie tam sklep sieci Netto.
reklama

Market sieci Netto w Gostyniu znalazł się w grupie 160 sklepów, które zaplanowano otworzyć w Polsce, w miejsce Tesco, do końca 2021 r. 

Przypomnijmy, w czerwcu 2020 roku Salling Group, właściciel sieci handlowej Netto podpisał umowę z właścicielem sieci handlowej Tesco, o zakupie polskiej części biznesu, która wywodziła się z Wielkiej Brytanii. Zapowiadano wtedy, że w wyniku umowy ok. 300 sklepów Tesco w ciągu najbliższych lat zostanie przebudowanych i zmieni się w sklepy Netto. W marcu 2021 r. została zawarta ostateczna zgoda UOKiK i nastąpiło sfinalizowanie transakcji. Okazało się, że Netto może przejąć 301 sklepów i dwa centra dystrybucyjne.

Planowaną sieć miało stanowić aż 550 sklepów w 2021 roku. 

- Zwiększymy naszą obecność w dużych miastach oraz we wschodniej i południowej części kraju - zapowiadał zarząd Netoo Polska w 2020 r.

W okresie od marca do grudnia 2021 r. nastąpiło rozpoczęcie procesu integracji. Ruszyła transformacja sklepów sieci Tesco w Netto. 

- Konwersja każdego sklepu będzie trwała minimum 6 tygodni - zapowiadał zarząd Netto Polska.

Kilka miesięcy (marzec-czerwiec 2021 r.) zarząd Netto Polska przeznaczył na pierwsze otwarcia nowych sklepów.

Do końca 2021 r. ma zostać otwartych ponad 160 sklepów Netto w miejsce Tesco, dzięki czemu Netto w krótkim czasie pojawi się w wielu nowych lokalizacjach w Polsce. Sieć sklepów działa pod hasłem: „zdrowy rozsądek każdego dnia”.

27 maja otwarte zostały pierwsze cztery sklepy Netto w miejsce Tesco.

- To kamień milowy dla procesu integracji Tesco z Netto. Przygotowania do otwarcia nowych placówek prowadzone były w czasie niespełna 2,5 miesiąca, dokładnie od chwili uzyskania pozytywnej decyzji UOKiK dotyczącej zamknięcia transakcji zakupu Tesco Polska, to jest od 16 marca 2021 r. - można było przeczytać na stronie internetowej Netto Polska.

Sklepy pod szyldem Netto zostały otwarte w Szczecinie (2) oraz w Warszawie (2), przy Czerskiej 4/6 i Kwiatkowskiego 1. Licząc otwarty również w tym dniu sklep w Rogoźnie (nie jest to sklep konwertowany), sieć Netto w Polsce w maju przekroczyła liczbę 400 sklepów!

Jak zapowiadano, do końca 2021 r. ma być otwartych ponad 160 sklepów Netto w miejsce Tesco, dzięki czemu markety duńskiej sieci w krótkim czasie pojawią się w wielu nowych lokalizacjach w Polsce. Otwarcie sklepu w Gostyniu planowane jest 14 października. Tego dnia sklep będzie czynny od godz. 8.00. Dla klientów przewidziano wielkie promocje przez cały dzień i mnóstwo produktów w atrakcyjnych cenach.

- Asortyment sklepów Netto odpowiada na potrzeby naszych klientów, obejmuje produkty marki własnej znakomitej jakości oraz te markowe. Całe mnóstwo produktów na półkach Netto pochodzi od polskich dostawców, co jest szczególnym powodem do dumy - można przeczytać na stronie internetowej. 

Netto Polska to wywodząca się z Danii sieć handlowa, która na polskim rynku jest obecna od 24 lat.

 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama