reklama

Uzupełniono wakat w Urzędzie Miejskim w Pogorzeli. Etat przejęła Adrianna Karolewicz

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Urząd Miejski w Pogorzeli

Uzupełniono wakat w Urzędzie Miejskim w Pogorzeli. Etat przejęła Adrianna Karolewicz - Zdjęcie główne

foto Urząd Miejski w Pogorzeli

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościW Urzędzie Miejskim w Pogorzeli powołano pracownika na stanowisko do spraw inwestycji i mienia gminy. Po przeprowadzonym w grudniu naborze, 2 stycznia 2025 r. do pracy została przyjęta Adrianna Karolewicz. Będzie pracowała w pełnym wymiarze, na umowę o pracę.
reklama

W Pogorzeli dwa nabory na stanowisko do spraw inwestycji i mienia gminy

Nabór na stanowisko urzędnicze do spraw inwestycji i mienia gminy w pogorzelskim ratuszu nie cieszył się powodzeniem kandydatów. Pierwszy konkurs ogłoszony został w listopadzie 2024 r. i nie został rozstrzygnięty ze względu na brak ofert. Po raz drugi ogłoszenie o naborze zostało opublikowane w grudniu.

W określonym terminie kandydaturę zgłosiła Adrianna Karolewicz, a także trzy inne osoby. Dwie oferty odrzucono ze względu na braki w dokumentacji. Jak się okazało w rozmowie kwalifikacyjnej, Adrianna Karolewicz „spełniła wymagania niezbędne i dodatkowe określone w ogłoszeniu o naborze”. Komisja uznała (a burmistrz potwierdziła), że posiada taki zasób wiedzy oraz doświadczenie, które pozwalają objąć stanowisko.

reklama

Adrianna Karolewicz rozpoczęła pracę w magistracie w Pogorzeli 2 stycznia 2025 roku.

Doświadczenie może pomóc

Zespół pracujący w pogorzelskim ratuszu, w tym burmistrz Daria Wyzuj, jest pewny, że w owocnej pracy pomoże nowo przyjętej urzędniczce zdobyte doświadczenie w dynamicznym środowisku biznesowym.

- Z pewnością wniesie cenne umiejętności w zakresie efektywnej organizacji pracy i współpracy zespołowej - czytamy na profilu facebookowym gminy Pogorzela.

Jak przebiegała kariera zawodowa Adrianny Karolewicz?

Adrianna Karolewicz ukończyła studia na Uniwersytecie Wrocławskim na kierunku administracja, specjalizując się w administracji sektora publicznego. Po zakończeniu nauki, podjęła roczną współpracę z Urzędem Miejskim w Krobi, gdzie początkowo rozpoczęła dziewięciomiesięczny staż, a następnie została zatrudniona w Urzędzie Stanu Cywilnego. W ramach tego stanowiska zdobyła cenne doświadczenie w zakresie obsługi administracyjnej.

reklama

Nowa pracownica Urzędu Miejskiego w Pogorzeli pełniła też w przeszłości funkcję pracownika biurowego w firmie zajmującej się transportem międzynarodowym, gdzie doskonaliła swoje umiejętności organizacyjne, zarządzając dokumentacją oraz współpracując z różnymi firmami, czy urzędami.

- Dzięki zdobytemu doświadczeniu w dynamicznym środowisku biznesowym, z pewnością wniesie cenne umiejętności w zakresie efektywnej organizacji pracy i współpracy zespołowej. Liczymy, że jej dotychczasowe doświadczenie pozwoli jej zaadaptować się w naszym urzędzie i wnieść pozytywny wkład w jego codzienne funkcjonowanie - przekazują samorządowcy.

Czym nowa urzędniczka będzie się zajmowała?

Adrianna Karolewicz będzie wykonywała zadania z zakresu zarządzania mieniem gminy. Do jej obowiązków należy m.in. przygotowywanie i aktualizowanie planu zarządzania gminnym zasobem nieruchomości, a także planu dochodów i wydatków związanych z gospodarowaniem majątkiem, współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie gospodarowania mieniem powierzonym do realizowania zadań statutowych. Będzie też wykonywała m.in. czynności związane z przeprowadzaniem okresowych inwentaryzacji składników majątkowych oraz opracowywała dokumenty o charakterze informacyjno-sprawozdawczym. Pod jej nadzorem jest też procedura wydzierżawiania, wynajmowania i użyczania nieruchomości gminnych.

reklama

Nowo przyjęta urzędniczka będzie koordynowała i nadzorowała inwestycje gminne, w tym gromadziła i uzgadniała dokumentację projektową oraz przygotowywała dokumentację wyjściową do realizacji inwestycji.

W zakresie prowadzenia zamówień publicznych do obowiązków Adrianny Karolewicz będzie należało m.in. przeprowadzanie postępowań w sprawie zamówień publicznych, weryfikacja złożonych dokumentów, a także organizowanie i koordynacja prac komisji przetargowych.

reklama
reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Najnowsze i najciekawsze wiadomości z Gostynia, gminy i powiatu gostyńskiego w jednym miejscu. Codziennie ciekawe treści specjalnie dla Ciebie! Zobacz co się dzieje Dziś w Gostyniu. Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama