Dobiegła końca przeprowadzka wydziałów Urzędu Miejskiego w Gostyniu z budynku przy ulicy Wrocławskiej 256 do kamienicy przy ulicy 1 Maja 1. Począwszy od piątku 17 stycznia 2025 roku wszystkie wydziały funkcjonują już w nowym miejscu. Jak zapowiadano, załatwianie spraw urzędowych powinno być teraz wygodniejsze i bardziej przystępne.
O interesantów, mających do załatwienia sprawy formalne w gostyńskim magistracie dba Biuro Obsługi Klienta. Zainteresowani mogą też zasięgnąć informacje telefonicznie – pod numerem 655752110.
W nowych biurach przy ulicy 1 Maja 1 zasiadają obecnie urzędnicy z następujących wydziałów:
• Wydział Spraw Obywatelskich,
• Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska,
• Wydział Rozwoju i Gospodarowania Mieniem Gminy,
• Wydział Inwestycji,
• Wydział Organizacyjny.
Szczegółowych wskazówek, dotyczących lokalizacji poszczególnych wydziałów udziela biuro obsługi klienta. Najkrótsza droga do tego punktu informacyjnego wiedzie przez drzwi na narożniku deptaka i Rynku.
Osoby z niepełnosprawnością mogą skorzystać z windy. W tym celu trzeba jednak wejść przez bramę od strony deptaka.
Bezpośrednio przez bramę od strony deptaka mogą też wejść wszystkie osoby chcące załatwić takie sprawy jak wniosek o wydanie dowodu osobistego, jego odbiór, bądź zgłoszenie utraty, zastrzeżenie numeru Pesel i otrzymanie zaświadczenia o zameldowaniu.
Informacje, które umożliwią łatwe znalezienie miejsca załatwienia sprawy w urzędzie, można też zawsze uzyskać drogą telefoniczną.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.