Sekretarz wziął jeden, nowa kierownik drugi. Skarbnik też będzie mogła spać spokojnie
Zmiany organizacyjne w Urzędzie Gminy Piaski polegają głównie na utworzeniu 1 sierpnia 2024 roku dwóch nowych referatów:
- referatu organizacyjnego
- referatu gospodarki lokalnej i środowiska
To jednak nie koniec zmian personalnych. W referacie budżetowo-finansowym Aleksandra Porzucek-Gorwa, zajmująca stanowisko ds. księgowości budżetowej, została awansowana na główną księgową. Do jej obowiązków należy m.in. stałe zastępstwo w przypadku nieobecności skarbnika gminy.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU POD ZDJĘCIEM - KLIKNIJ GRAFIKĘ, żeby PRZECZYTAĆ
Po trzech miesiącach wprowadza zmiany. "Miałem możliwość poznania wszystkich pracowników"
Jak zapewniają władze gminy, wszystkie obecne zmiany organizacyjne przeprowadzono poprzez awanse wewnętrzne w ramach aktualnego stanu zatrudnienia w urzędzie gminy Piaski.Powstanie nowych referatów wiąże się z reorganizacją pracy piaskowskiego urzędu i urzędniczymi przeprowadzkami między biurami, co ma przynieść poprawę w obsłudze klientów, która w lwiej części zostanie skupiona na parterze i I piętrze budynku..
- Pełniąc funkcję wójta od prawie 3 miesięcy, miałem możliwość poznania wszystkich pracowników urzędu, zdiagnozowania problemów, potrzeb, czy dokonać analizy zgłaszanych uwag płynących z wewnątrz organizacji. Wspólnie z skarbnik oraz nowym sekretarzem gminy postanowiliśmy zaprojektować nową, optymalną strukturę organizacyjną naszego urzędu. Efekt naszych wspólnych rozmów, analiz, sugestii wdrażamy od 1 sierpnia. ,,Włączamy” w naszej organizacji podejście projektowe – wyjaśnia Dariusz Naskręt.
KLIKNIJ ZDJĘCIE, żeby PRZECZYTAĆ ARTYKUŁ
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.