reklama

Te awanse mają zapewnić lepsze funkcjonowanie urzędu. Nowy wójt mówi o "projektowym podejściu"

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Profil facebookowy Gmina Piaski

Te awanse mają zapewnić lepsze funkcjonowanie urzędu. Nowy wójt mówi o "projektowym podejściu" - Zdjęcie główne

foto Profil facebookowy Gmina Piaski

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości1 sierpnia 2024 roku w Urzędzie Gminy Piaski nastąpiły zmiany organizacyjne, które mają nie tylko charakter personalny, związany z wewnętrznymi awansami, ale wiążą się również z reorganizacją pracy i przeprowadzkami urzędników między biurami. - Ułatwieniem dla klientów z pewnością będzie fakt, że bieżąca obsługa zostanie skupiona w 90% tylko na parterze i I piętrze budynku urzędu gminy - mówi wójt Dariusz Naskręt.
reklama

Sekretarz wziął jeden, nowa kierownik drugi. Skarbnik też będzie mogła spać spokojnie

Zmiany organizacyjne w Urzędzie Gminy Piaski polegają głównie na utworzeniu 1 sierpnia 2024 roku dwóch nowych referatów:

  • referatu organizacyjnego
  • referatu gospodarki lokalnej i środowiska
Na czele pierwszego stanie nowy sekretarz gminy, Bartosz Kobus. Drugim pokieruje dotychczasowa inspektor ds. rolnictwa i gospodarki nieruchomościami - Żaneta Langner. Jej zastępcą została była już młodsza referent ds. ochrony środowiska i rolnictwa Anna Niedziela, która kompetencyjnie ma odpowiadać za wszystkie sprawy związane z ochroną środowiska, klimatu czy gospodarką odpadami.

To jednak nie koniec zmian personalnych. W referacie budżetowo-finansowym Aleksandra Porzucek-Gorwa, zajmująca stanowisko ds. księgowości budżetowej, została awansowana na główną księgową. Do jej obowiązków należy m.in. stałe zastępstwo w przypadku nieobecności skarbnika gminy.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU POD ZDJĘCIEM - KLIKNIJ GRAFIKĘ, żeby PRZECZYTAĆ

Po trzech miesiącach wprowadza zmiany. "Miałem możliwość poznania wszystkich pracowników" 

Jak zapewniają władze gminy, wszystkie obecne zmiany organizacyjne przeprowadzono poprzez awanse wewnętrzne w ramach aktualnego stanu zatrudnienia w urzędzie gminy Piaski.

Powstanie nowych referatów wiąże się z reorganizacją pracy piaskowskiego urzędu i urzędniczymi przeprowadzkami między biurami, co ma przynieść poprawę w obsłudze klientów, która w lwiej części zostanie skupiona na parterze i I piętrze budynku..

- Pełniąc funkcję wójta od prawie 3 miesięcy, miałem możliwość poznania wszystkich pracowników urzędu, zdiagnozowania problemów, potrzeb, czy dokonać analizy zgłaszanych uwag płynących z wewnątrz organizacji. Wspólnie z skarbnik oraz nowym sekretarzem gminy postanowiliśmy zaprojektować nową, optymalną strukturę organizacyjną naszego urzędu. Efekt naszych wspólnych rozmów, analiz, sugestii wdrażamy od 1 sierpnia. ,,Włączamy” w naszej organizacji podejście projektowe – wyjaśnia Dariusz Naskręt.

KLIKNIJ ZDJĘCIE, żeby PRZECZYTAĆ ARTYKUŁ

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama