reklama

Potrzebni pracownicy do Urzędu Miejskiego w Pogorzeli. Praca zapowiada się ciekawie

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Potrzebni pracownicy do Urzędu Miejskiego w Pogorzeli. Praca zapowiada się ciekawie - Zdjęcie główne
Autor: Adobe Stock

reklama
Udostępnij na:
Facebook
WiadomościBurmistrz Pogorzeli do zespołu urzędników poszukuje chętnych na stanowisko do spraw komunikacji, promocji i obsługi rady miejskiej, a także do spraw drogownictwa i gospodarki komunalnej. Gwarantuje zatrudnienie na podstawie umowę o pracę, w pełnym wymiarze 40 godzin tygodniowo, na jedną zmianę. W jednym i drugim przypadku wymagane dokumenty należy złożyć przed świętami Bożego Narodzenia.
reklama

Jakie zadania czekają przyszłego urzędnika w zakresie komunikacji i promocji?

Jeśli chodzi o wymagania, dotyczące aplikujących do pracu urzędnika ds. komunikacji, promocji i obsługi rady miejskiej, poszukiwane są osoby z wykształceniem wyższym i co najmniej rocznym stażem pracy. Konieczna jest dobra znajomość ustaw m.in. o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego. 

Podczas rekrutacji komisja będzie zwracała uwagę także na komunikatywność kandydata (umiejętność jasnego i skutecznego przekazywania informacji zarówno w formie pisemnej, jak i ustnej), kreatywność (zdolność do tworzenia innowacyjnych i angażujących treści tekstowych i graficznych), oceni również umiejętność tworzenia i zarządzania treściami w różnych kanałach komunikacji (media społecznościowe, prasa, itp.).

reklama

Mile widziane będą zdolności do pracy pod presją czasu (umiejętność efektywnego zarządzania czasem i realizacji zadań w krótkich terminach), umiejętność budowania relacji (umiejętność nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z mieszkańcami, radnymi), a także umiejętność prezentacji (zdolność do efektywnego przedstawiania informacji podczas wystąpień publicznych) i – co ważne - komunikatywna znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie).

Do obowiązków urzędnika pracującego na tym stanowisku należy wykonywanie zadań w zakresie komunikacji i promocji, między innymi:

  • przygotowanie i realizacja zasad polityki informacyjnej gminy Pogorzela,
  • współpraca z pracownikami Urzędu Miejskiego w Pogorzeli i jednostek organizacyjnych -przygotowywanie informacji dotyczących ich działalności,
  • współpraca z redakcjami mediów,
  • monitorowanie publikacji medialnych dotyczących gminy Pogorzela,
  • planowanie, tworzenie i realizacja kampanii informacyjnych zarówno w kanałach, jak i tradycyjnych
  • przygotowywanie materiałów graficznych i wideo (np. Canva, CapCut),
  • organizowanie działań informacyjnych i promocyjnych przedsięwzięć kulturalnych, sportowych, artystycznych i społecznych odbywających się w gminie,
  • współorganizowanie uroczystości miejskich i państwowych,
Zadania w zakresie obsługi Rady Miejskiej w Pogorzeli:

reklama

  • organizacja obsługi rady oraz komisji stałych
  • obsługa i nadzór nad systemem elektronicznej obsługi rady oraz transmisji obrad 
  • realizacja zadań związanych z organizacją sesji, spotkań radnych
  • koordynowanie przygotowań do posiedzeń rady miejskiej i komisji, w tym dostarczanie radnym  materiałów (projektów uchwał, informacji, analiz, sprawozdań itp.) będących przedmiotem obrad 
  • współpraca z pracownikami Urzędu Miejskiego w Pogorzeli i jednostek organizacyjnych 
  • nadzór nad ostateczną formą uchwał i informowanie o nieprawidłowościach w tym zakresie pracowników przedkładających uchwały oraz bezpośrednich przełożonych,
  • sporządzanie i przechowywanie protokołów z sesji, posiedzeń komisji, zebrań i spotkań z udziałem radnych,
  • prowadzenie rejestru wniosków i interpelacji radnych, wniosków komisji i przekazywanie ich właściwym adresatom do realizacji,

 Obowiązki w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi:

reklama

  • opracowywanie i realizacja programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego,
  • opracowywanie dokumentów związanych z przeprowadzaniem konkursów ofert dla organizacji pozarządowych i innych podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego,
  • współpraca z organizacjami pozarządowymi, w tym organizacjami zrzeszającymi samorządy,
  • poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania zadań.

Dokumenty należy składać do 22 grudnia 2025 roku do godz. 15.00, w Urzędzie Miejskim w Pogorzeli, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze do komunikacji, promocji i obsługi rady miejskiej" - SZCZEGÓŁY TUTAJ - KLIK

reklama

Co powinni wiedzieć aplikujący na stanowisko ds. drogownictwa i gospodarki komunalnej?

Od osób aplikujących na stanowisko urzędnicze do spraw drogownictwa i gospodarki komunalnej wymagane wykształcenie wyższe, a także co najmniej trzyletni staż pracy oraz prawo jazdy kat. B.

 Natomiast prenentacja takich cech, jak komunikatywność, asertywność, kreatywność, odporność na stres, osobista odpowiedzialność a także znajomości regulacji prawnych dotyczących samorządu gminnego zwiększa szansę na zdobycie pracy w pogorzelskim urzędzie. 

Szeroki jest zakres zadań wykonywanych na stanowisku. Należą do nich:

  • Prowadzenie ewidencji dróg gminnych i obiektów mostowych,
  • Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem dróg gminnych, chodników, obiektów mostowych, oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z przepisami
  • Prowadzenie remontów i modernizacji dróg gminnych oraz chodników,
  • Przygotowywanie oraz nadzorowanie prac związanych z zimowym utrzymania dróg gminnych;
  • Prowadzenia spraw związanych z oświetleniem miejsc publicznych i dróg w tym utrzymaniem bieżącym i konserwacją oświetlenia ulicznego na terenie gminy, budową oświetlenia ulicznego oraz remontami i modernizacją oświetlenia ulicznego,
  • Organizowanie i koordynowanie działań w zakresie utrzymania czystości dróg, chodników, placów i parkingów, kanalizacji deszczowej i rowów przydrożnych,
  • Organizowanie i nadzorowanie działań związanych z utrzymaniem i pielęgnacją zieleni na terenach publicznych
  • Organizacja pracy i nadzór nad pracownikami gospodarczymi Urzędu Miejskiego,
  • Przygotowywanie i aktualizowanie planu dochodów i wydatków związanych z zakresu powierzonych zadań,
Wymagane dokumenty i oświadczenia należy składać lub przesłać pocztą w terminie do 16 grudnia 2025 r., do godz. 15.00 w Urzędzie Miejskim w Pogorzeli w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Nabór na stanowisko urzędnicze spraw drogownictwa i gospodarki komunalnej" - TUTAJ WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW - KLIK

 

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
logo