Ponad pięćdziesiąt osób zgłosiło się do pracy w gostyńskim urzędzie miejskim, kiedy poszukiwano osoby na stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej w wydziale organizacyjnym. Po sprawdzeniu złożonych dokumentów, przeanalizowaniu ich pod kątem spełnienia wymogów formalnych oraz kryteriów dodatkowych do dalszego postępowania rekrutacyjnego komisja zakwalifikowała 18 osób. W tej części naboru komisja dokonała oceny kandydatów pod kątem znajomości regulacji prawnych w zakresie ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawy o petycjach, ustawy o dostępie do informacji publicznej.
Na rozmowy kwalifikacyjne komisja zaprosiła 5 kandydatek, które uzyskały najwyższą liczbę punktów w sprawdzianie wiedzy teoretycznej. Ostatecznie najlepszą okazała się Sylwia Pawłowska, absolwentka Politechniki Poznańskiej. Komisja wysoko oceniła jej predyspozycje do pracy na stanowisku urzędniczym. Wybrana kandydatka posiada roczne doświadczenie w pracy w administracji samorządowej, uzyskała je pracując i odbywając staż w Urzędzie Miejskim w Gostyniu, w wydziale promocji.
Więcej w najbliższym wydaniu "Życia Gostynia"