reklama

Zmiany (nie tylko) w Urzędzie Miejskim w Pogorzeli - burmistrz Pogorzeli wybrała zastępcę

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Urząd Miejski w Pogorzeli

Zmiany (nie tylko) w Urzędzie Miejskim w Pogorzeli - burmistrz Pogorzeli wybrała zastępcę - Zdjęcie główne

Pracownica urzędu miejskiego Jagoda Wielebińska została zastępcą burmistrza gminy Pogorzela | foto Urząd Miejski w Pogorzeli

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościW Urzędzie Miejskim w Pogorzeli nastąpiła mała reorganizacja pracy. Daria Wyzuj wskazywała wcześniej, że zostanie powołany zastępca burmistrza gminy, jednak dopiero po kilkunastu miesiącach od wyborów samorządowych, kiedy została wybrana burmistrzem, wyznaczyła osobę, która mogłaby pełnić tę funkcję.
reklama

Wiceburmistrz Pogorzeli powołana. Daria Wyzuj: "To decyzja, która dojrzewała w oparciu o wielomiesięczne obserwacje"

Powołanie zastępcy burmistrz Pogorzeli oficjalnie nastąpiło 18 lipca 2025 roku. Z rąk Darii Wyzuj nominację na to stanowisko odebrała Jagoda Wielebińska, która w magistracie w Pogorzeli pracuje jako główny specjalista.

Włodarz pogorzelskiej gminy wskazywała, że - zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym - powołanie wiceburmistrza jest obligatoryjne. Funkcja ta nie będzie łączona ze stanowiskiem sekretarza, jak to było w poprzedniej kadencji, kiedy burmistrzem był Piotr Curyk.

Na swoim profilu facebookowym Daria Wyzuj przyznała, że do podjęcia decyzji w tej kwestii przygotowywała się od wielu miesięcy, przyglądając się pracy urzędników. Jak się okazało, największe zaufanie Darii Wyzuj wzbudziła pracownica zajmująca się m.in. kulturą, działalnością gospodarczą, a także sprawami związanymi z organizacjami pozarządowymi. Zdecydowały kwalifikacje oraz doświadczenie. Dziś burmistrz gminy uważa, że to rozsądny wybór. 

reklama

- To decyzja, która dojrzewała w oparciu o wielomiesięczne obserwacje, rozmowy i wspólne działania. Pani Jagoda to osoba o ogromnym zaangażowaniu, wysokich kompetencjach i nowoczesnym spojrzeniu na samorząd. Jej dotychczasowa działalność, zarówno zawodowa, jak i społeczna, pokazała, że potrafi działać skutecznie, odpowiedzialnie i z sercem dla ludzi - wypowiada się burmistrz Pogorzeli. - Panią Jagodę darzę dużym zaufaniem – dlatego jestem przekonana, że powołanie jej na stanowisko mojego zastępcy to dobra i przemyślana decyzja, która przyniesie korzyść całej naszej wspólnocie. Liczę na dobrą, merytoryczną i partnerską współpracę, która pozwoli nam jeszcze skuteczniej działać na rzecz mieszkańców.

Nowa zastępca burmistrza pracę w magistracie w Pogorzeli rozpoczęła kilka miesięcy temu - w listopadzie 2024 r. Wówczas wygrała konkurs na stanowisko ds. funduszy zewnętrznych, kultury, działalności gospodarczej, sportu oraz organizacji pozarządowych. 

reklama

 

Kim jest wiceburmistrz Pogorzeli i jakie ma doświadczenie zawodowe?

Jagoda Wielebińska ukończyła studia na Uniwersytecie Ekonomicznym na kierunku zarządzanie, a także studia podyplomowe z zakresu negocjacji i mediacji, może pochwalić się też bogatym doświadczeniem zawodowym. Zanim rozpoczęła pracę w urzędzie, przez niemal 10 lat była kierownikiem biura monitoringu i rozliczeń w Samorządowym Funduszu Poręczeń Kredytowych. Ukończyła szereg kursów i szkoleń oraz zdobyła liczne certyfikaty z zakresu negocjacji, mediacji, zarządzania oraz rozwoju.

reklama

Sama przedstawia się jako osoba odznaczająca się profesjonalizmem, wysoką jakością i skutecznością w działaniu, z umysłem badawczym i analitycznym, z dużym poziomem zaangażowania i poczuciem odpowiedzialności.

Szuka wyzwań w pracy, dlatego ceni sobie stanowisko zawodowe zapewniające rozwój, na którym mogłaby wykorzystać posiadane kompetencje oraz nieustannie zdobywać nowe.

- Powierzone projekty realizuję na 110%. Posiadam wartościowe doświadczenie w zakresie analiz, tworzenia i rozliczania projektów, przedsiębiorczości i dokumentacji, finansów, kierowania zespołem - napisała na platformie linkedin.com.

Zgodnie z zarządzeniem burmistrz Pogorzeli, Jagoda Wielebińska będzie łączyć powierzone jej obowiązki z wykonywaniem zadań na dotychczas zajmowanym stanowisku. Natomiast funkcja zastępcy przyda się głównie w przypadkach czasowej nieobecności burmistrza (spowodowanej np. chorobą, urlopem lub innymi przeszkodami w wykonywaniu obowiązków służbowych) zapewniając ciągłość kierowania gminą i realizacji zadań własnych oraz zleconych.

reklama

- Takie rozwiązanie pozwala na efektywne wykorzystanie potencjału kadrowego i zapewnia sprawność działania urzędu - napisała Daria Wyzuj w uzasadnieniu do zarządzenia, wydanego w sprawie powołania zastępcy.

 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama
logo