Jak smakuje powiat gostyński? O tym przekonamy się podczas kolejnych dożynek powiatowych pod hasłem: „Dobre Smaki Powiatu”, które 15 sierpnia odbędą się na Świętej Górze. Po raz drugi najsmaczniejsze lokalne produkty otrzymają tytuł: „Dobre Smaki Powiatu”.
Tym razem jednak marki będące wizytówką powiatu wybierają jego mieszkańcy w głosowaniu. Zachęcamy Czytelników do głosowania na najlepszy smak powiatu. Wystarczy wybrać produkt, wypełnić kupon i wysłać lub dostarczyć osobiście do redakcji Życia Gostynia. Kupony publikować będziemy od 5 lipca, aż do 5 sierpnia. Adres redakcji - Gostyń, ul. Powstańców Wlkp. 44. Finał konkursu o tytuł „Dobre Smaki Powiatu” odbędzie się podczas Dożynek Powiatowych, 15 sierpnia 2016 r. i ogłoszony zostanie przez starostę gostyńskiego. Na zwycięzców czekają nagrody - sprzęt AGD. Jakie? Zobacz galerię zdjęć!
Serdecznie zapraszamy do zgłoszeń konkursowych. Regulamin i formularz zgłoszeniowy są dostępne na stronie powiatu (www.powiat.gostyn.pl) w zakładce: „Dobre Smaki Powiatu”.
Lokalizacje do składania kuponów na „Dobre Smaki Powiatu”:
- Redakcja "Życie Gostynia" - Gostyń, ul. Powstańców Wlkp. 44
- Cukiernia Olszowy - sklep, Gostyń, ul. Powstańców Wlkp. 7,
- Piekarnia Ciążyński - sklep, Gostyń, ul. Łokietka 44 i ul. 1-go maja 11,
- Zakład Mięsny Kaczmarek - sklep, Gostyń, ul. 1-go maja 38, ul. Zielona 17;
ul. Wrocławska 14a, Pępowo, ul. Powstańców Wlkp. 26a, Krobia, Rynek 20, - Zakład Mięsny Konarczak - sklep, Pogorzela ul. Gostyńska 5, Gostyń, ul. Nad Kanią 8, ul. Wrocławska 263a, ul. Pionierska 28, os. 700-lecia 18 a, ul. Witosa 14, Krobia Rynek 5,
- Spółdzielnia Mleczarska - sklep, Gostyń ul. Wielkopolska 1,
- Piekarnia-Ciastkarnia Jesiak - sklep, Krobia, Rynek 12.
- Starostwo Powiatowe w Gostyniu ul. Wrocławska 254, biuro Obsługi Klienta
Konkurs ma na celu identyfikację i promocję smacznej, lokalnej żywności, popularyzację najlepszych produktów spożywczych, wyróżniających się jakością, smakiem i tradycyjną recepturą oraz szerzenie dobrych praktyk w zakresie wytwarzania produktów rolno-spożywczych, przeznaczonych do spożycia, jak i rozpowszechnienie wiedzy w tym zakresie, a także zwiększenie zainteresowania produktami lokalnymi wśród konsumentów.