Promocja goniła promocję
Aby zachęcić klientów do skorzystania z oferty nowej placówki otwarcie wiązało się z licznymi promocjami cenowymi, co nie dziwi i jest strategią marketingową powszechnie stosowaną również przez inne sieci handlowe.W przypadku Dino w atrakcyjnych cena można było nabyć m.in. artykuły spożywcze, chemię przemysłową czy przykładowo dzbanki filtrujące do wody.
Klientów najbardziej interesował tani filet
Największą popularnością cieszył się jednak filet z piersi kurczaka, którego cenę na otwarcie obniżono o około 50% w stosunku do tego, co trzeba zapłacić za mięso w już funkcjonujących marketach Dino czy sklepach innych sieci. Kolejki po tanie mięso ustawiały się już na trzy kwadranse przed otwarciem sklepu i potencjalni klienci czekali w samochodach na marketowym parkingu już od godziny 5.15.
- Chciałam kupić pierś z kurczaka, ale już o w pół do siódmej wszystko było wykupione - mówi jedna z zawiedzonych klientek.
Jak dowiadujemy się promocje, również na tak pożądany filet z piersi kurczaka oraz inne produkty powinnny powtarzać się w najbliższych dniach.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.