Czteroletni staż pracy będzie dodatkowym atutem
Starostwo Powiatowe w Gostyniu oferuje zatrudnienie na pełen etat, na umowę o pracę na czas określony (6 miesięcy), z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony (po zdaniu służby przygotowawczej i złożeniu ślubowania).Osoba, która chciałaby pracować na stanowisku ds. inwestycji, powinna posiadać wykształcenie wyższe oraz minimum dwuletni staż pracy. Wymagana jest również znajomość przepisów związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji oraz procedur przygotowania samego procesu inwestycyjnego. Znajomość prawa budowlanego i kodeksu postępowania administracyjnego, finansów publicznych, a także samorządu powiatowego to kolejne wymagania, stawiane aplikującym.
Jeśli chodzi o doświadczenie zawodowe, dodatkowym atutem będzie 4-letni staż pracy w administracji samorządowej lub państwowej oraz wyższe wykształcenie w kierunku budownictwa lub w pokrewnych kierunkach. Poza tym kandydaci będą musieli wykazać się umiejętnością obsługi programów komputerowych w środowisku Windows i pakietu Office. Konieczne jest prawo jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub listownie na adres Starostwo Powiatowe w Gostyniu do końca października. Szczegółowe informacje znaleźć można TUTAJ.
Pożądane: kreatywność, umiejętność planowania i organizowania pracy
Burmistrz Gostynia poszukuje urzędnika do pracy w Wydziale Oświaty i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Gostyniu. Ogłosił nabór na stanowisko ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i zdrowia.Kandydaci muszą spełnić wymagania przewidziane ustawą o pracownikach samorządowych i legitymować się wykształceniem wyższym. Wymagana jest też biegła znajomość obowiązujących przepisów prawnych, w tym ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o kulturze fizycznej, o sporcie, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego i prawa zamówień publicznych.
Dodatkowym atutem będzie co najmniej roczny staż pracy w administracji samorządowej oraz wiedza specjalistyczna w zakresie organizacji współpracy z podmiotami pozarządowymi w ramach realizowanych zadań własnych gminy.
Do pożądanych umiejętności i predyspozycji kandydatów należą: kreatywność (zakres załatwianych spraw jest złożony), umiejętność planowania i organizowania pracy, umiejętność pracy w zespole, a w szczególności samodzielność w działaniu i postawa etyczna - WIĘCEJ TUTAJ
Osoba pracująca na stanowisku ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i zdrowia, w charakterze referenta lub inspektora miałaby zajmować się realizacją zadań z zakresu:
- edukacji i wychowania,
- kultury,
- kultury fizycznej i turystyki,
- zdrowia,
- pomocy społecznej,
- bezpieczeństwa i ekologii, w szczególności przez organizacje pozarządowe oraz jednostki świadczące usługi zdrowotne lub/i realizujące programy zdrowotne.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.