Przypominamy, że po oddaniu do użytkowania przebudowanej zabytkowej kamienicy, trwa przeprowadzka wydziałów Urzędu Miejskiego w Gostyniu z budynku przy ulicy Wrocławskiej 256 do przebudowanej kamienicy mieszczącej się pod adresem 1-Maja 1.
W związku z tym w środę 15 i w czwartek 16 stycznia 2025 r. wydział rozwoju i gospodarowania mieniem gminy będzie nieczynny.
W przypadku pilnej potrzeby załatwienia spraw w tym wydziale prosimy o kontakt telefoniczny z biurem obsługi klienta pod numerem telefonu 65 575 21 10.
Jeśli to możliwe, administracja gminy Gostyń uprzejmie prosi o zaplanowanie wizyty w wyżej wymienionym wydziale rozwoju na kolejne dni. Już od piątku 17 stycznia 2025 r. urzędnicy będą przyjmowali petentów w nowej siedzibie - w kamienicy położonej na rogu gostyńskiego rynku i deptaku. Biura znajdują się na pierwszym piętrze, w pokojach oznaczonych numerami od 13 do 17.
Jednocześnie informujemy, że od piątku, 10 stycznia, w nowej siedzibie urzędu miejskiego - czyli w kamienicy przy ulicy 1 Maja 1 interesantów obsługują już pracownicy wydziału spraw obywatelskich, który umiejscowiony jest na parterze, w pokoju numer 5.
Natomiast od wtorku 14 stycznia 2025 r. w nowej siedzibie urzędu miejskiego petentów obsługują już pracownicy wydziału gospodarki komunalnej i ochrony środowiska. Urzędnicy "gospodarki komunalnej" umiejscowieni zostali na pierwszym piętrze, w pokojach oznaczonych numerami od 9 do 12.
W nowej lokalizacji znajduje się także wydział inwestycji. Znaleźć go można na pierwszym piętrze kamienicy, w pokojach oznaczonych numerami od 22 do 26.
Za wszystkie utrudnienia przepraszamy, a w przypadku pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu telefonicznego z biurem obsługi klienta pod numerem telefonu 65 575 21 10.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.