Wizytówki są nadal jednym z najlepszych nośników danych kontaktowych. Ich niewielka forma jest bardzo wygodna. Mieszczą się na niej wszystkie niezbędne dane, łącznie z imieniem, nazwiskiem oraz stanowiskiem w firmie osoby, od której ją otrzymujemy. Wizytówka to także pewien wyznacznik profesjonalizmu. Zamiast dyktować swoje dane, przekazujemy je na optymalnym formacie, który jest przygotowany zgodnie z identyfikacją wizualną firmy. Świadczy to również o naszym szacunku do drugiej osoby. Ten ważny element relacji biznesowych nie wymaga naszej obecności w studiu graficznym, aby go uzyskać. Wizytówki można zamówić bez konieczności przekraczania progu własnego domu.
Jak zamówić wizytówki firmowe bez wychodzenia z domu?
Skoro dużą liczbę spraw możemy załatwić przez internet, to zamówić wizytówki również. Nie będziemy musieli tracić czasu na wizyty u grafika i będziemy mogli skupić się na innych zadaniach.
Skontaktuj się ze studiem graficznym
Początki zazwyczaj są najtrudniejsze, ale w tym przypadku jest dość łatwo. Najpierw skontaktuj się ze studiem graficznym np. Good Project, któremu chcesz zlecić wykonanie wizytówek. Przekaż możliwie najwięcej informacji na temat Twojej firmy, czym się zajmuje, a także jakie stanowisko w niej piastujesz. Studio graficzne może oprócz tego poprosić o wypełnienie briefa, czyli dokumentu, w którym należy odpowiedzieć na zadawane pytania. Pomogą one w zrozumieniu Twoich potrzeb oraz celu, który chcesz realizować poprzez zlecany projekt graficzny.
Powiedz, co Ci się podoba
Podczas kontaktu ze studiem graficznym nie krępuj się pokazywać, jakie wizytówki Ci się podobają. Może coś Cię urzekło? Jakiś szczególny element? Układ danych? To bardzo ważne informacje, które pomogą spełnić Twoje wymagania. Jeśli firma, w której pracujesz, posiada przygotowaną identyfikację wizualną, to ją również przekaż studiu graficznemu. W niej może być zawarty projekt wizytówki, który będzie spójny z innymi charakterystycznymi elementami.
Zaakceptuj projekt lub zgłoś uwagi
Studio graficzne po zapoznaniu się z przekazanymi przez Ciebie informacjami oraz zaakceptowanej wycenie, dostarczy Ci projekt. Obejrzyj go dokładnie! W odpowiedzi możesz przesłać swoje uwagi lub zaakceptować aktualną postać wizytówek. Jeśli masz jakieś pytania, nie bój się ich zadawać. Być może coś jest niezrozumiałe, a studio graficzne wszystko Ci wytłumaczy. Pamiętaj, że projekt, który otrzymasz to efekt wielogodzinnej pracy związanej z analizą Twoich potrzeb, rynku, na którym działasz, a także kwestiami marketingowymi. Do tego dochodzi czas projektowania oraz przeniesienia efektów do postaci elektronicznej.
Czekaj na kuriera
Jeśli projekt wizytówki został przez Ciebie zaakceptowany, oczekuj faktury za wykonaną pracę. Po jej opłaceniu pozostaje Ci tylko przywitanie kuriera z Twoimi nowymi wizytówkami. Tym samym nie musisz nawet wychodzić z domu, aby zamówić i otrzymać projekt graficzny, który wykorzystasz podczas kontaktów biznesowych.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.