Zmiany w Urzędzie Miejskim w Gostyniu szykowano od początku 2021 r. W styczniu opublikowano ogłoszenie dotyczące naboru na stanowisko urzędnicze ds. rozliczeń i informacji w wydziale finansowym. W sumie wpłynęło 25 ofert pracy.
W rozmowach kwalifikacyjnych uczestniczyło ostatecznie 12 kandydatów, spełniających kryteria niezbędne i dodatkowo legitymujących się wykształceniem wyższym kierunkowym (ekonomia, finanse i rachunkowość, zarządzanie).
Spośród kandydatów, którzy starali się o pracę na stanowisku ds. rozliczeń i informacji wydziale finansowym do zatrudnienia została wybrana Agnieszka Grodzka z Gostynia.
- W najwyższym stopniu spełniła wymogi niezbędne i dodatkowe ujęte w ogłoszeniu. Wykazała się bardzo dobrą znajomością przepisów prawnych wymaganych na stanowisku ds. rozliczeń i informacji. Wysoko oceniono również predyspozycje osobowościowe kandydatki - informuje Renata Ignasiak, sekretarz w Urzędzie Miejskim w Gostyniu.
Nowa pracownica realizuje zadania związane m.in. z prowadzeniem prawidłowej ewidencji wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat podatku od nieruchomości od osób prawnych, podatku od środków transportowych, windykacją należności, wystawianiem faktur VAT, sporządzaniem plików JPK, deklaracji VAT oraz prowadzeniem zadań z zakresu pomocy publicznej.
Zmiany objęły również wydział gospodarki komunalnej. Aby zlikwidować wakat na przełomie kwietnia i maja 2021 r. przeprowadzono nabór na stanowisko urzędnicze. Aplikacje złożyło 9 kandydatów.
Jak informuje sekretarz w gostyńskim magistracie, komisja rekrutacyjna weryfikowała kandydatów przede wszystkim pod kątem spełnienia wymogów formalnych. Zwracano uwagę również na dodatkowe wymogi, zwarte w ogłoszeniu - chodziło o posiadanie wykształcenie wyższego o kierunku rolnictwo lub ochrona środowiska, znajomość przepisów ustaw o samorządzie gminnym, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o ochronie zwierząt, o odpadach, posiadania prawo jazdy kat. B. Oceniane były również umiejętności komunikacyjne, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych. Ostatecznie na rozmowę kwalifikacyjną zaproszono 3 kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i dodatkowe.
Stanowisko ds. gospodarki powierzono Arkadiuszowi Stachowiakowi, legitymującemu się niezbędnym wykształceniem i wiedzą merytoryczną.
- W ocenie komisji, wybrany kandydat będzie wykonywał przypisane do stanowiska obowiązki na odpowiednim poziomie - zapewnia Renata Ignasiak.
Do nowo wybranego urzędnika w wydziale gospodarki będą należały obowiązki związane z nadzorem oświetlenia miejskiego, utrzymaniem porządku i czystości na terenie gminy oraz sprawy dotyczące rolnictwa, terenów zielonych, placów zabaw i zimowego utrzymania dróg.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.