Reklama

Jak market przyjmie się w naszym mieście?

Opublikowano: pon, 2 gru 2019 22:20
Autor:

Jak market przyjmie się w naszym mieście? - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Kultura

Dominuje kolor żółty - zarówno na logo nowego marketu, jak i wewnątrz. Dodatkiem jest też kolor czerwony. Napisy na dużych tablicach wewnątrz zachęcają: „Okazja”. Bo mieszkańcy Gostynia i okolic od piątku mają okazję robić zakupy w nowym markecie sieci Supeco, który mieści się przy ul. Energetyka. Został otwarty po cichu, bez fajerwerków.

Sklepy Supeco łączą pomysły dyskontu i hurtowni cash&carry i są również po cichu od kilku lat testowane w Polsce przez sieć Carrefour Polska. Ten w Gostyniu jest trzecim, który w Polsce otworzyła sieć Carrefour Polska. Ten nowy na polskim rynku format, to połączenie dyskontu i hurtowni, który skierowany jest do klientów indywidualnych jak również do szeroko rozumianego małego biznesu – właścicieli sklepów oraz firm i osób prowadzących działalność gospodarczą w handlu z segmentu HORECA, którzy poszukują szerokiej oferty produktów wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach, z możliwości zakupów hurtowych. Sklepy marki Supeco promowane są hasłem "najtańsza sieć w Polsce".
 

- Carrefour jako sieć omnikanałowa chce oferować swoim klientom w Polsce najbardziej różnorodne możliwości zrobienia zakupów. Tym samym do naszej oferty hiper- i supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego, dołącza na stałe nowy format – marka Supeco o charakterze hurtowo-dyskontowym z szeroką i różnorodną ofertą skierowaną także do klientów biznesowych – mówi Christophe Rabatel, prezes Carrefour Polska.

- To międzynarodowa marka sklepów, która posiada unikalny wizerunek zewnętrzny i wewnętrzny. Jesteśmy przekonani, że Supeco wraz ze wszystkimi swoimi zaletami, doskonale sprawdzi się na polskim rynku, gdzie klienci, w tym także mali przedsiębiorcy i właściciele firm z segmentu HORECA, poszukują przede wszystkich wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych cenach. Dzięki naszej skali, Carrefour może im to wszystko zagwarantować – dodaje Christophe Rabatel.
 

Nowy sklep pod marką Supeco został otwarty w Gostyniu 29 listopada. Ma powierzchnię 1200 metrów kwadratowych i oferuje około 4500 produktów. Znajdują się wśród nich zarówno produkty świeże, jak również asortyment produktów paczkowanych (tzw. suchych), w tym kosmetyki, alkohol oraz chemia domowa. Wizerunek Supeco, zarówno ten wewnętrzny jak również i zewnętrzny, współgra z dyskontowo-hurtowym profilem sklepu.

 

Większość towarów wyeksponowanych jest na paletach i regałach wysokiego składowania znanych z formatu cash&carry. Można też kupić produkty świeże z lad tradycyjnych czy warzywa i owoce eksponowane na wyspach produktowych. Sklepy marki Supeco promowane są hasłem "najtańsza sieć w Polsce", dlatego bardzo duży nacisk kładzie się na atrakcyjność cenową, którą zawdzięczają m.in. prostocie swoich aktywów. Główne założenie to oferowanie produktów w najbardziej atrakcyjnych cenach na lokalnym rynku, a także organizacja regularnych promocji typu multisaver (kup więcej za mniej). To właśnie uniwersalności swojego formatu Supeco zawdzięcza sukces w Europie Zachodniej.

Sklep Supeco w Gostyniu powstał w wyniku przebudowy i remodelingu istniejącego supermarketu Carrefour. Przeprowadzone analizy profilu lokalnych klientów, jak również zapotrzebowanie lokalnych przedsiębiorców na podobną markę, przekonały sieć do wyboru tej konkretnej lokalizacji. W nowym sklepie Supeco w Gostyniu pracę znalazło około 15 osób - głównie mieszkańców tego miasta i okolic. Dwa pierwsze testowe sklepy Supeco powstały w Piekarach Śląskich i Tarnobrzegu, gdzie w krótkim czasie zdobyły duże grono lojalnych klientów. Sklepy Supeco są obecne na całym świecie, a dobrym przykładem ich funkcjonowania jest np. Rumunia.

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE