reklama

Chcą wyzwalać endorfiny

Opublikowano:
Autor:

Chcą wyzwalać endorfiny - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Kultura

Póki co rozpoczynają swoją działalność. Są „raczkującym” stowarzyszeniem, które pragnie organizować ciekawe projekty, imprezy i zaproponować uczniom coś nowego. Stowarzyszenie „Nowoczesna szkoła” od października 2014 roku działa przy Zespole Szkól Ogólnokształcących i Zawodowych w Pogorzeli, a skupia 21 członków: rodziców oraz nauczycieli. Członkowie chcą pozyskiwać środki finansowe głównie na edukację, organizację konkursów i projektów, a także wszelkich imprez i festynów szkolnych.

Najnowszym pomysłem, który ma szansę wejść w życie już od lutego, są zajęcia fitness. Członkowie liczą na zainteresowanie osób, które zechcą miło spędzić czas. Główną ideą zajęć, będzie polepszenie samopoczucia i wyzwolenie endorfin u uczestników. Ważna jest zmiana trybu życia, bo jak przekonywały członkinie, społeczeństwo przestało się ruszać. A zajęcia z fitnessu nie będą sportem wyczynowym, a przyjemnością dla młodszych i starszych. - Na terenie ZSOiZ w Pogorzeli dla wszystkich chętnych zostanie uruchomiony fitness, prowadzony przez wykwalifikowanego trenera. Również jest możliwość realizacji zajęć indywidualnych z trenerem osobistym. Pozyskane w ten sposób fundusze zasilą konto Stowarzyszenia „Nowoczesna Szkoła”. Zapraszamy wszystkich chętnych do członkowska – namawia prezes Katarzyna Andrzejewska.

Znany jest już termin pierwszych zajęć fitness. Odbywać się będą w czwartki, począwszy od 4 lutego 2016 roku, o godz. 18.30 w ZSOiZ w Pogorzeli (sala gimnastyczna). Szczegółowe informacje tel. 602 108 890 lub 65 57 34 405.

 

Uwaga! Pierwsze zajęcia będą gratisowe, kolejne - opłata dobrowolna, która zostanie przekazana na konto stowarzyszenia, a następnie na cele edukacyjne.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE