Reklama

Reklama

Uczą się pomagać od przedszkola. Dzieci z Pogorzeli dołożyły cegiełkę dla Marty

Opublikowano: pt, 23 kwi 2021 19:22
Autor:

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Kobieta i dziecko Dzieci z przedszkola w Pogorzeli układały serduszka, zbierały nakrętki, radośnie tańczyły. Otworzyły #SerceDlaMarty

Reklama

- Kochani, dziękuję. Właśnie przekazaliśmy 1441 zł na leczenie Marty - pochwaliła się dzisiaj na Fanpage’u Ewa Fiłyk, dyrektora przedszkola w Pogorzeli.

Nauczyciele oraz dzieci od kilku dni robią wszystko, aby pomóc Marcie z Karolewa w uzbieraniu kwoty potrzebnej na leczenie nowotworu złośliwego. Otworzyli #SerceDlaMarty.

- Największe podziękowanie kieruję rodzicom dzieci z naszego przedszkola, bez Was nic nie zdziałamy. To zaszczyt pracować, podejmować działania w takim towarzystwie - napisała wdzięczna dyrektorka przedszkola.

Skąd uzbierana kwota? Otóż 220 zł pochodzi ze sprzedanych nakrętek (serce zostało otwarte i oddali 313,2kg), a 1221 zł z „serduszkowej” akcji #SerceDlaMarty. Personel wykonał serduszko i nominował po kolei wszystkie grupy przedszkolne. Zabawa była przednia, ale i cel był szczytny. - Uczymy pomagać od przedszkola - zapewniła Ewa Fiłyk.

 

Dziś roześmiane dzieci z chęcią przyłączyły się do tanecznego serduszkowego FlashMob dla Marty. Główna część odbyła się podczas kiermaszu w Borku Wlkp., ale 147 dzieci i 9 nauczycielek zatańczyło również w pogorzelskim przedszkolu. Wszystko dla Marty z Karolewa.

powiat gostyński dla Marty - ZOBACZ TUTAJ

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.