reklama

Jak umeblować biuro, żeby zwiększyć efektywność pracowników?

Materiał promocyjny

Opublikowano:
Autor:

Jak umeblować biuro, żeby zwiększyć efektywność pracowników? - Zdjęcie główne

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Artykuł partneraJeszcze kilkadziesiąt lat temu wystrój biura stanowił dla właścicieli przedsiębiorstw kwestię drugorzędną. Najważniejszym czynnikiem była cena, która miała być jak najniższa. Obecnie trendy zmieniły się w zdecydowany sposób. Pracodawcy stawiają przede wszystkim na jak najwyższy poziom satysfakcji oraz bezpieczeństwa pracowników, dlatego też podczas aranżacji biur zwracają szczególną uwagę na to, by kupowane meble posiadały ergonomiczne rozwiązania. Dodatkowo, prawdziwym hitem są także specjalne strefy relaksu, gdzie zatrudnione osoby mogą zrobić sobie przerwę od codziennych obowiązków. Jak umeblować biuro, żeby zwiększyć efektywność pracowników? Odpowiadamy w niniejszym poradniku.

Odpowiednie umeblowanie biura. Po pierwsze: ergonomiczne meble!

To, jaka jest efektywność zatrudnionych w firmie pracowników, ma bezpośredni wpływ na wyniki osiągane przez dany podmiot gospodarczy. Właściwie zmotywowani pracownicy są w stanie wykonywać powierzone im zadanie nawet kilka raz sprawniej i dokładniej, o czym doskonale wiedzą wszyscy doświadczeni pracodawcy. Efektywność pracowników jest zatem jednym z najistotniejszych elementów, który może przesądzić o sukcesie konkretnego przedsiębiorstwa. 

Na efektywność pracowników wpływa cała masa różnorodnych czynników. Okazuje się, że decyzje podjęte w czasie aranżacji biura mogą mieć na to niezwykle istotny wpływ. Jak to możliwe? Wynika to oczywiście z kilku przyczyn. Jeżeli pracownicy muszą korzystać z niewygodnych, wiekowych i nieergonomicznych mebli, znacznie częściej borykają się z różnego rodzaju dolegliwościami bólowymi, co może stanowić istotny czynnik wpływający na efektywność danej osoby. 

Pracodawca powinien zatem dołożyć wszelkich starań, by zatrudnione przez niego osoby mogły na co dzień korzystać z mebli ergonomicznych, takich jak te dostępne na https://www.contino.pl/katalog/meble-gabinetoweElementem wyróżniającym tego typu meble jest fakt, iż są one nie tylko wygodne, ale również sprawiają, iż nawet wielogodzinne korzystanie z nich nie zwiększa ryzyka wystąpienia dyskomfortu. Jak to możliwe? Najlepiej jest omówić to na przykładzie foteli biurowych. 

Ergonomiczny fotel biurowy w optymalny sposób dopasowuje się do kształtu kręgosłupa użytkownika, dzięki czemu prawdopodobieństwo występowania dolegliwości bólowych jest ograniczone do absolutnego minimum. Wyjątkowe fotele gabinetowe można przejrzeć na https://www.contino.pl/katalog/fotele-gabinetowe.

Tego typu fotele posiadają też całą masę funkcji dodatkowych. Mowa tutaj na przykład o możliwości regulowania wysokości czy wysuwanych podłokietnikach, które ułatwiają wielogodzinne siedzenie. Z kolei w przypadku biurek bardzo istotne jest to, by posiadały one jak najwięcej miejsca na pomieszczenie wszelkiego rodzaju przedmiotów i urządzeń, z których korzystają zatrudnione w firmie osoby.

Strefy relaksu 

Po kilku godzinach pracy każdemu należy się odpoczynek. Jeśli chcemy wpłynąć w pozytywny sposób na zadowolenie oraz motywację zatrudnionych osób, najlepiej jest zorganizować na terenie firmy specjalną strefę relaksu. Mogą w niej znaleźć się wygodne fotele, hamaki czy kącik kawowy. W niektórych firmach instalowane są też stoliki to grania w gry, np. ping-ponga bądź piłkarzyki. 

Przedsiębiorcy powinni też wiedzieć jak najwięcej na temat rozwiązań ekologicznych - informacje na ten temat są dostępne na https://www.contino.pl/blog/meble-biurowe-a-zrownowazony-rozwoj-ekologia-w-pracy.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE